Visitors

Counters
Counters
Blog ini telah dilawati seramai ini.
Terima kasih kerana melawat blog K-Media UMP!

Monday, November 3, 2008

KL Photowards 2009


BloggerLapang cuti semester ini?
Tiada agenda?
Jangan sia-siakan masa anda semua.

Time Out adalah salah satu portal web dari syarikat penerbitan Mongoose Publishing menganjurkan buat julung-julung kalinya KL Photoawards 2009.

Kepada semua pencinta fotografi, ini boleh dijadikan assignment anda untuk masa cuti ini. Night shot, close-up shot, long shot, medium shot, head shot... Jom shoot KL!

Kredit kepada Jamil untuk info ini.
Blogger Suburbanzero said...

g ar kat link ni
ade sesuatu menarik
http://www.klphotoawards.com/

7:06 AM

Delete

p/s: Khabarnya K-Media akan memiliki D-90 sebagai kamera kelab sem depan... Apa pun kita nantikan saja Reddu sem depan. Hoho...

4 comments:

Suburbanzero said...

bapak arr...D-90 tuuu baru kan?? wawwww~~
ku jumpe ads tu mase aku tgh godek2 facebook aku yg aku baru buat
hehe

reddu said...

bpk arr ko yat..sebar kabar angin..hahaha..bkn d90 la..camera hp nokia n90 la..ahhahaha

Dyat said...

oo silap ke?
aku baca bintang pop... salah info.
wakaka...

Suburbanzero said...

salam, pasal KL photo awards 2009 tu ade berita baik bagi bukan pemegang kad kredit
link ke blog aku atau pun website dia terus